Ledig stilling

Vi søker – Lønns- og økonomimedarbeider

Vi søker lønns- og økonomimedarbeider for 1-årig 100 % engasjement med mulighet for forlengelse.

Synes du denne saken er like spennende som oss? Del denne saken Facebook Twitter

Vi ønsker en medarbeider som kan være backup for vår regnskapsleder som skal ut i foreldrepermisjon. Første 6 måneder vil lønn og regnskap være hovedoppgaver. Deretter vil hovedtyngden ligge på prosjektoppfølging, fakturering, avlasting av regnskapsleders oppgaver samt andre økonomioppgaver.

Du vil ha mye kontakt med andre avdelinger i NIKU, spesielt HR-avdelingen. Du må arbeide strukturert og nøyaktig, og være løsningsorientert. Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper er viktig.

Du vil få mulighet til å videreutvikle din kompetanse innen regnskap, lønn og prosjektoppfølging og i så måte opparbeide en bred forståelse av alle oppgavene i en økonomiavdeling. Avdelingen er inne i en fase hvor vi jobber aktivt med utvikling av arbeidsprosesser og systemer.

Økonomiavdelingen har i dag tre ansatte som rapporterer til økonomidirektør. Arbeidssted er NIKUs hovedkontor sentralt i Oslo og du vil jobbe i et uformelt og hyggelig miljø

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Regnskapsføring A-Å
  • Lønn
  • Kontrollere reiseregninger
  • Søke NAV refusjoner
  • Månedsrapportering
  • Prosjektoppfølging
  • Være oppdatert på lover og regler innen regnskap og lønn
  • Bistå med andre oppgaver i økonomiavdelingen

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Bachelor innen økonomiske og administrative fag
  • Min. 3 års erfaring med regnskap- og lønnsarbeid
  • Fordel å ha erfaring med ERP-systemet Maconomy og lønnssystem H&L
  • Gode Excel-kunnskaper
  • God kjennskap til relevante lover og regler
  • Norsk og engelsk – muntlig og skriftlig

Vi tilbyr:

  • Et sterkt faglig miljø
  • Gode utviklingsmuligheter
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikringsordninger
  • Medlemskap i Statens pensjonskasse

Tiltredelse 01.07.2018 eller etter avtale.

Søknadsfrist 14.03.2018

Søk stillingen her